Нови сапун - Powder Rose

Понекад ме људи питају који ми је сапун омиљени, а ја никада не могу да одговорим. Сваки сапун који вам предтавим и је омиљени. У свакоме уживам у зависности од расположења. Никада не правим нешто што се првенствено мени не допада. Понекад експеримент крене непланираним путем, а понекад украдем таман довољно времена да направим нешто само за своју душу. Слатки, мали, тајновити експеримент, измаштан кришом, непретенциозан и једноставан. Малена тура, далеко од знатижељних погледа и очекивања публике. Тако је било и са овим сапуном. Све док ме нисте изненадили.



Овај сапун је зарадио убедљиво највише лајкова на Инстаграму и Фејсу. Више лајкова него иједан други сапун чије сам фотографије икада до сада објавила. То нисам ни планирала ни очекивала, а нисам се чак ни уопште потрудила да га икако промовишем. Вративши се једне суботе са пијаце где сам наишла на букет ружа фономеналне загасито розе боје, ухватила сам пар минута инспирације које су ми пружили сунчеви зраци. Звучи скроз обично, али кад седите у канцеларији по 50 сати у току недеље, заборавите да дневна светлост уопште постоји. И онда кад ме је сунце подсетило те суботе да је и даље ту, учинило ми се као да се у тренутку нешто тако невиђено спектакуларно догодило да сам морала некако да одреагујем. И тако шкљоц, шкљоц два-три пута, без филтера и подешавања, упарила сам у пар делића секунде свеже руже и свеж сапун. 

Волим себе некада да обрадујем неком ситницом која ће обогатити, улепшати или олакшати ритуале неге и улепшавања. Сан ми је да једнога дана поседујем будоар кутак у којем ћу чувати фине креме и луксузне парфеме. И тако понекад маштам да ће бити дана када ћу се по васцели дан бањати, мацкати и парфемисати, пре него што склизнем у свилени неглиже и са шољом вруће кафе и добрим романом читав дан проведем у кревету.


До сада сам успела да остварим све што ми је било битно, о чему сам сањала и што сам баш, баш желела. Тако да ни не сумњам да ће и овај сценарио кад-тад потати јава. Примичем му се миц по миц, па сам тако и овај сапун замислила. Са декадентним пудерастим нотама и ружом, да мирише на тајне и снове. Са мрвицом перлица јојобиног воска да разоткрије природни сај коже и какао бутером да је нахрани. И да, са три различита бутера. Направила сам само пет комада за личну употребу, али кад вам се толико допао, морала сам да га и са вама поделим. 

Надам се да ће наћи место у вашим малим ритуалима, али чувајте ту слатку, малу тајну само за себе и уживајте без гриже савести. А ја настављам да смишљам рецепте и у машти бирам свилене спаваћице....


Нема коментара