32 сасвим случајне чињенице о мени

Знате шта ме је ове недеље највише изненадило? Чињеница да се страница ’о мени’ чита чешће од свих осталих на овом блогу. Мислим, драго ми је да сте радознали! И ја мислим да је могућност да упознате нове и интересантне људе који иначе можда и не бисте имали прилике, једна од најбољих страна блоговања. Да не блогујем, вероватно не бих упознала Невену, Мају или Ивану. На пример. И још гомилу вас са којима се срећем кад дођем у Београд. Хвала вам што волите сапуне и што читате СенМи блог.

У пар наврата имала сам прилику да причам мало опширније на тему комбинације овог хобија са свакодневним животом, па ако сте знатижељни прочешљајте овај интервју за Плезир. А ево и одговора на 32 сасвим случајна питања која ће вам ретко поставити у медијима.






1# Једина ствар/биљка/храна коју не могу да сварим јесте свеж коријандер. Мега бљак! Иначе, једем све.

2# Када сам се доселила у Холандију, толико сам била шворц да сам 3 месеца спавала на поду, јела два пут дневно и чак 14 месеци пешачила по 6 км до и са посла. Сваког. Дана.

3# Никада у животу нисам офарбала косу.

4# Могла бих да слушам Чолине песме дан и ноћ.

5# Не волим да путујем. Баш оно, грозим се путовања.

6# Њујорк, Париз и Лондон су ме прилично разочарали. Наспрам њих, мислим да су Београд и Нови Сад прилично кул. Поготово Нови Сад.

7# Кад сам била мала, причала сам да ћу постати парфемџија кад порастем. Обожавам парфеме!

8# Мислим да је читање поезије бесмислена активност.

9# Мој први посао био је у једном рестоану на Лиду где сам правила салате током летњег распуста. Имала сам 15 година.

10# Не волим слатко и никад не једем млечну чоколаду.

11# Добро кувам, али не волим то да радим. Више волим да једем.

12# Имам апсолутно 0% талента за певање било ког другог музичког жанра осим опере.

13# Нисам сујеверна али ни религиозна.

14# Свирала сам виолину чак шест година. Некада давно.

15# Пинтерест ме неописиво смара.

16# Сањам да живим на плажи. Или макар на фарми у Тоскани.

17# Волим чај, али без кафе не могу да живим. Најбоља је турска.

18# Не постоји апсолитно ниједна особа на овој планети са мојим именом и презименом и ја мислим да је то невиђено кул.

19# Волела бих да се опробам у разним занатима. Тренутно су ми први на листи резбарење кашика и књиговезништво.

20# Да могу да бирам, сваког дана бих носила фармерице и каубојске чизме.

21# Најготивнији рођендански поклон који сам икада добила јесте почетни курс стрељаштва.

22# Највише на свету мрзим кашњење и ужасно ме нервира кад моје време зависи од других људи.

23# Први професионални чланак објавила сам кад сам имала 18 година.

24# Љубичаста ми је омиљена боја.

25# Колеге ми кажу како сам добра глумица на сцени, али да у приватном животу апсолутно не умем да лажем. Мислим да су у праву, макар за ово друго.

26# Равнодушна сам на празнике. Нове године се посебно јежим и по месеца дана унапред.

27# Волим да поклањем и чувам листе са идејама поклона за фамилију, пријатеље, пословне познанике, итд.

28# Устври, ја много волим листе уопштено. Имам много листа за све и свашта.

29# Немам омиљену књигу, али омиљени писац ми је Балзак.

30# Моја омиљена зен активност је пеглање веша. Знам, знам да звучи невероватно, али стврно је истина.

31# Мој највећи циљ за 2016. годину јесте да истрчим 10 км у цугу. Радим на томе.

32# Моја туристичка дестинација из снова је Бали. Прегрмећу све ужасе путовања, само да тамо будем пар недеља. Планирам то ускоро!


2 коментара