Лето, розе сапун и тако то...

Хвала свима који сте ми у последња два месеца писали и рапитивали сто како сам и зашто не постујем чешће. Као што знате, мени је прављење сапуна хоби. Могла бих рећи и велика пасија, али bottom line is, ја не живим и не плаћам рачуне од мог хобија.
Дошло је време када сам схватила да ми је преко потребан мало дужи одмор и фокус на оно што јесте моја професија. Коначно сам успала да одем на море које нисам видела пуних седам година, али сам прочитала и неколико књига које су предуго скупљале прашину, а и бавила се разним кућним и баштенским мајсторијама које ме веселе и испуњавају. Једноставно, желела сам да пронађем свој мир и донесем неке преломне одлуке. Схватила сам колико сам уморна и склона депресији, и колико ме неке стечене навике и усвојена размишљања која носим са собом из Србије ограничавају у сопственом духовном развитку и спречавају да се радујем у малим стварима. Дакле, доста је било са тим. Доста је било испуњавања очекивања наметнитих од стране породице, друштвених норми, болесних стандарда које кроје огорчени и суштинки неиспуњени људи који деценијама кроје српску стварност. Имам двадесетосам година и ниједан минут више да свој живот подредим било чему осим сопственим жељама. Од сада се бавим искључиво стварима и активностима које ме радују и апсолутно ме не занима да ли ће ико мислити да ме то чини себичном или било каквом. Токсични људи ми не требају нити ме занимају.

Што се тиче сапуна, овог лета желела сам да завршим изградњу веб продавнице и осмишљавање визуелног концепта који би на прави начин пратио СенМи производе. Иако умем и стижем доста тога да одрадим сама, за неке неопходне ствари одлучила сам да се ипак обратим професионалцима. Први корак био је лого кога од пре пар дана, већ можете видети на банеру блога. Заузета сам са доста пратећих и неизбежних задатака на овом подухвату, али о том по том, сигурно ћете бити први који ће сазнати све.

Сапун са розе глином и овсеним мекињама
Пошто сам у залихама натанкала преко 200 сапуна, решила сам да будем строга према себи овог лета и не правим нове веће туре пре краја септембра. Поред тога, ухавтала ме је и нека експериментаторска бува, па сам и то време које сам одвојила за сапуњање, посветила пробним турама. У прошлом посту писала сам о сапуну са пасираном бананом и кокосовим млеком. Данас вам представљам сапун са розе глином и овсеним мекињама. Верујте ми да је ово први пут да сам направила сапун баш за себе и само за себе.


Одавно ми је жеља била да направим сапун са розе глином. Она је сјајан избор за суву кожу, благо чисти, не иритира, уклања токсине и мртве ћелије, и уопштене кожи враћа блистав изглед. Као да то није довољно, она такође подстиче и циркулацију и делује умирујуће на кожу која је била излагана сунцу.
Розе глина (фото извор)
Други критични састојак овог сапуна јесу млевене овсене мекиње које обожавам. Када бих могла да их ставим у сваки сапун, свуда би их било. У рецепту доминира ши бутер.

Фино млевене мекиње (фото извор)
Осећај који пружа купање сапуном са глином веома је специфичан. Некако имате осећај као да вас милује свилени шал по кожи намазаној неком богатом хидрантном кремом. Не иду ми ови описи баш од руке, али оно што сигурно могу да вам обећам јесте да радим на формулацији сапуна за продају који ће садржати розе глину, те ће бити допступан свим који желе да испробају добробити овог сјајног састојка.

Направила сма само два оваква сапуна. Ако пратите СенМи Фејсбук страну или твитер, видели сте како сапун изгледа свеже изливен. Али ево, ред је да и овде илуструјем тај корак.


Final touch сам засолила али буквално, са розе сољу са Хималаја. Маја рече како на овој фотографији подсећа на дрво у трешњином цвету. И стварно, кад сам се мало боље загледала, рекла бих да је у праву!

Розе со са Хималаја
Со сам додала из три разлога. Прво, розе хималајска со је веома богата минералима,између осталог магнезијумом и гвожђем. Можда се сећате да сам је претходно користила у млечној купки са лавандом. Друго, желела сам да постигнем одрећени естетски ефекат. И треће, хтела сам да експериментално утврдим како изгледа 'расплакана' со на сапуну. Хималајска розе со и со из Мртвог мора управо због свог минералног састава, знају да се растопе мало на сапуну, остављајући након хлађења, траг сланих суза, који по мени, оставља врло занимљив ефекат на површини.

Расплакани сапун
Сапун сам замирисала једном тропском мешавином, да ме подсећа на must see дестинације у мом малом итинерару. И тако, мени је милина! :)

Разлог више због кога сам сапуњала знатно умањеним интензитетом, јесу и Гоцини сапуни које сам добила у нашој летњој размени. Уживам у коришћењу квалитетних производа и њима посвећујем пуну пажњу данима. И то веома озбољно схватам, јер није довољно једноставно једанпут опрати руке сапуном да бисте му судили. Прво туширање је као први пољубац, испуњено очекивањима и узбуђењем, али да бисте имали прави суд, потребно је да проведете дуже времена дружећи се са изабраником, зар не?

За крај ево једне фотографије коју бих можда могла назвати "Браћа по сапуну". :) Усликала сам их овако сложне, прекјуче на мом баштенском столу. С лева на десно су три Гоцина сапуна: јогурт-краставац, зеолит, пивски сапун, и на крају, мој сапун са розе глином. Права сапунска идила!

Браћа по сапуну
Како сте ви провели ово лето? Имате ли и ви неки занимљив хоби, рецепт, савет? Волела бих да прочитам, слободно оставите линк у коментару.

6 коментара

  1. SenMi logo izgleda odlično! Vrlo je prefinjen i pruža velike mogućnosti kako za štampu na pakovanju tako i za pečat na sapunima (već mogu da ih zamislim...).
    Bože, a kako je lep ovaj roze sapun! Deluje tako nežno i blago... Izvestan kandidat za standardni SenMi portfolio.
    Hvala za „Braću po sapunu“ baš su mi ulepšali dan! Ostatak SenMi familije je kod mene u kupatilu: „All Natural“ i dalje koristi moja ćerka za lice: baš joj super pomaže u borbi sa pubertetskim bubuljicama. „Green Dew“ smo skoro utrošili: e to je sapun! Dobro čisti, kremast a pri tom blag za kožu...“Energy“ čeka na probu.
    Meni je OK sve dotle dok hobi ispunjava i pričinjava zadovoljstvo. A svako kome su sapuni hobi zna koliko se energije u njega uloži: što u nabavku materijala, kreiranju recepture, izradu sapuna, sečenje, dizajniranju pakovanja, fotografisanje... Zato bilo koja pauza deluje razumno naročito kad se pravi pod pritiskom profesionalnih obaveza. Želim ti brzo lansiranje veb prodavnice ali pre svega sve najbolje i puno uspeha na predstojećem koncertu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komplimentima Goco! Sto se tice loga, i ja ga dozivljavam upravo tako kako ste opisali. Veoma sam zadovoljna ovom dizajnerkom. A pakovanja, pecati i druge goruce potrepstine stizu polako na red. :)
      Odgovoriću na mejl opširnije samo da mi prođe ispit. Interesantno sto kazete za Green Dew, on je prilicno nenametljiv izgledom, ali svi koji su ga probali, dosli su po jos. Meni je jedan od omiljenih!

      Избриши
  2. Beautiful gentle soap,Ksenija. The rose clay and the Himalayan salt make a perfect combination.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Natalia. Indeed, it turned out great and it's been a joy to use it.

      Избриши
  3. Meni svi tvoji sapuni izgledaju odlično,a ne sumnjam u kvalitet,s obzirom na listu sastojaka. To što razumem tvoje angažovanje na profesionalnim obavezama me nimalo ne sprečava da te 'opominjem' da pišeš na blogu i obaveštavaš nas o sapunskim aktivnostima. Pa čak i ako ih nema,sigurna sam da imaš šta da pišeš na tu temu.
    Podržavam prvi deo ovog posta i želim ti da više ne zapadaš u zamke mentaliteta,pa čiji god da je.
    Pozdrav i srećno u petak!

    ОдговориИзбриши