Сапун за осетљиву кожу - без мириса





Од почетка рада наше мале радионице, имеле смо доста купаца заинтересованих за сапун за негу изузетно осетљиве и дечије коже. Иако су наравно, сви наши сапуни израђени од природних и висококвалитетних састојака, ми разумемо да је за негу посебно осетљиве и нежне дечије коже, потребан најфинији производ без додатака мирисних уља и других адитива који угађају нашим мирисном, видном и тактилном чулима.


Овај нови сапун могао би се назвати и анђеоским сапуном. На први поглед, он је сасвим једноставан, бео и глатке површине. Направљен је комбинацијом најфинијих негујућих биљних уља, са додатком ши бутера за интензивну хидратацију и регенерацију коже. Он нема додатог мириса, он је само свој. Сасвим једноставан, ненаметљив и диван.


Сваки сапун посебно је ручно обрађен, омекшаних ивица за олакшану употребу.

Паковање: ручно пакован у рециклирани папир елегантне боје увезен машницом са посебном декларацијом.

Напомена: само за спољну употребу

Овај сапун је вегански производ

Састав: кокосово уље (Cocos nucifera), палмино уље (Elaeis guineensis), уље слатког бадема (Prunus dulcis), ши бутер (Butyrospermum parkii), маслиново уље (Olea europaea), NaOH, дестилована вода.

Тежина: 95 гр +/- 2гр



2 коментара

  1. Srecna sam jer sam pronasla nesto sto me ispunjava.Po prvi put vidim sebe u necemu. Po zanim.sam farm.tehn. pa mi je ovo bliska grana. Posao mi je takav da ne mogu raditi ono sto volim vec ono sto mi je receno i ono sto treba. U sapunima vidim moju kreativnost. za sada sam napravila dva. Nisam jos zadovoljna ali sve se da israviti jer jos ucim. Molila bi za pomoc ako mi bude trebala. Niko mi za sada ne veruje ali videcemo sta ce biti !!!!Unapred hvala ! Sapuni su mi stalno u mislima ....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo napred Biljana, uvek podrzavam nove sapundzije koje dele istu pasiju prema sapunima!

      Избриши